Jak robić dobre strony www

Kancelaria notarialna pieczątka notariusza
Kancelaria notarialna – historia, prawo, zakres działania
Styczeń 25, 2018
Hermes Wynajem autokarów przewozy autokarowe w kraju i za granice
Wynajem autobusów wycieczkowych – jak zorganizować wyjazd służbowy
Grudzień 22, 2018
Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Strony WWW - Tworzenie stron i sklepow internetowych

Dzisiejsze dni to ciągły rozkwit idei konsumpcjonizmu. Ludzie robią zakupy, ciągle rozglądają się za czymś nowym i pragną mieć więcej i więcej. Niewiele świadczy o tym, iż wkrótce będzie zupełnie inaczej. Nabywanie ekskluzywnych produktów to pierwsza sprawa, lecz musimy także zapewnić sobie też kosmetyki, wyżywienie – po prostu to, co jest nam konieczne do funkcjonowania. Lwia część ludzi nie zatrzymuje się zbytnio i co za tym idzie, nie ma nawet czasu pójść do sklepu. Rozwiązaniem może okazać się sklep internetowy – generujący dochody po ewentualnym sukcesie.
Sklep internetowy – dlaczego i jak?

Każdy z nas łatwy wyliczy wiele modelowych jednostek, nie mających w ogóle wolnego czasu. Zakupów dokonują w markecie raz na dwa tygodnie, aby przyoszczędzić sobie bezustannego wybywania po potrzebne artykuły. Obecnie niektóre sklepy poszły jeszcze naprzód i oferują takim osobom przywiezienie produktów do miejsca zamieszkania.

Przeanalizowana już problematyka dotyczy po pierwsze jednostek zapracowanych, siedzących w nieskończoność w biurze. Nie wyglądają na zachwyconych, gdy muszą udać się na świąteczny shoping. Pracoholicy z ochotą czerpią garściami z korzyści jakie daje e-sklep oraz hurtowo nabywają prezenty dla bliskich. Co za tym idzie – stają się oni naszą grupą docelową, i co widać w analizie – bardzo szeroką.

Znamy już podstawowy powód utworzenia sklepu internetowego, a więc trzeba przekalkulować jak on ma wyglądać. Nie możemy rzucać się na zbyt głęboką wodę. Jeżeli sklep internetowy ma nam wymierne zarobki, w takiej sytuacji startujemy od tzw. analizy SWOT. Ocena silnych oraz słabych stron, widoków i niebezpieczeństw to totalna podstawa. Dotyczy to zarówno Waszego sklepu internetowego, jak również rywalizujących podmiotów. Należy sprawdzić jakie liczby produkują, gdzie możemy uzyskać nad nimi przewagę.

W tym momencie koniecznie będzie wyselekcjonowanie grupy , do której chcemy trafić. Będzie to sprawa bardzo indywidualna. Założony przez nas sklep online może być dostosowany do Konsumenta niedzielnego, który będzie mógł wybierać spośród wielu typów towarów, ale także np. przekonywać do siebie przede wszystkim Panie, z powodu licznej oferty kosmetyków. Wszystko będzie zależeć od tego, jaki plan biznesowy przygotujecie. Dokładnie przeanalizujcie, czy środki pozwalają Ci na dotarcie do potencjalnyych partnerów w całej Polsce. Może tak się zdarzyć, iż trzeba będzie zawęzić działalność do jednego miasta lub województwa.

Trzeba mieć świadomość, że uruchomienie sklepu internetowego jest ściśle powiązane z działalnością gospodarczą. Sprawdźmy dostępne warianty:

W kwestii otwierania własnej firmy, koniecznie musimy zarejestrować działalność gospodarczą – zrobić wpis w Krajowym Rejestrze Sądowym albo do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wygenerować REGON w Urzędzie Statystycznym, załatwić formalności w Urzędzie Skarbowym i ZUS-ie.

Jeżeli wcześniej prowadziłeś biznes, powinieneś wyłącznie zrobić zmianę w swoim PKD (Polska klasyfikacja działalności), dodając tamże zapis o handlu w Internecie.

Kolejna istotna rzecz to oferowane produkty. Gdy już zdecydujemy się czy zaoferujemy coś wyspecjalizowanego, z hermetycznej branży, czy też towary bardziej ogólne, produkowane na dużą skalę, koncentrujemy się na starannym dobraniu kolportera. Rzetelność, terminowość i zaufanie, to być podstawa, na którą wypada zwrócić uwagę. Wiadomo, że czynnikiem kluczowym jest również uzyskana jakość w stosunku do wygenerowanych kosztów. Taniej nie oznacza zawsze lepiej i odwrotnie. Sprawa dostawcy załatwiona ? Teraz powinniśmy zatroszczyć się o prezentacje produktów. Pytanie, dlaczego to jest takie istotne ?

Wkraczamy właśnie w kwestię pozycjonowania. Nie możemy się oprzeć tylko na opisach producentów. Jeśli chcemy w niedługim czasie zwrotów inwestycji, to w takiej sytuacji trzeba poświęcić czas na zredagowanie oryginalnych opisów – przystępne dla Odbiorców, lecz również usprawnione pod SEO, żeby wyszukiwarka taka jak Google wystawiła nam wysoką ocenę jakości. Jeśli powielimy treść z innej strony – wyszukiwarka oceni Was jako niezbyt atrakcyjnych i nie zagwarantujemy sobie czołowej pozycji w wynikach wyszukiwania. Możemy te opisy przygotować sami, ale lepiej jak zajmą się tym specjaliści od SEO.

Wiemy już jak zadbać o oryginalne opisy – przyszła kolej na zapewnienie Klientom odpowiednich systemów płatności. Do popularnych możemy zaliczyć:

– System PayU
– PayPal
– Przelewy 24

Bez dwóch zdań powinniśmy też zagwarantować Nabywcom możliwość płatności za pobraniem i z góry. Ważnym będzie, żeby formy płatności były właściwie zabezpieczone– szczególnie dobrym rozwiązaniem będzie tutaj szyfrowanie. Bezpieczeństwo transakcji z pewnoscią wpłynie pozytywnie na zaufanie Odbiorców.

Sklep internetowy – kwestie techniczne

Pomysł jest, poznaliśmy mocne i słabe strony konkurencji, mamy naszkicowany plan działania oraz właściwie przygotowane do sprzedaży produkty? Teraz trochę spraw technicznych.

Kwestia oprogramowania może zdecydować o naszym sukcesie lub braku takowego. O tym, które należy wybrać warto zapytać specjalistę z tej dziedziny. Niektórym wystarczy chociażby bezpłatny software, ale w przypadku rozległej wizji przyda nam się full serwis albo indywidualny software.

Domena może być zapewniana w parze z oprogramowaniem, lecz nie jest to reguła. Jeżeli tak nie jest – wtenczas musimy ją wykupić. Łatwa do zapamiętania, prosta nazwa nawiązująca do oferty sklepu i taka, którą nasz Klient powtórzy później innym .

W przypadku hostingu najważniejszy będzie rozmiar serwera i dane dotyczące transferu – hosting rzecz jasna musi być dostosowany do wielkości i zakresu działania naszego sklepu. Nie polecamy używania darmowych hositngów – mają one zdecydowanie za dużo barier, negatywnie wpływających na naszą pracę.

Strony WWW

Komentarze są wyłączone.